Persbericht Ikra Bakeries

<<PERSBERICHT >> Ikra Bakeries maakt de mediterrane bakkerij toegankelijk voor iedereen. De mediterrane keuken is even veelzijdig als herkenbaar. Ikra Bakeries gelooft in het cultiveren van traditioneel bakkers vakmanschap met oog voor vooruitgang. De vertrouwde mediterrane smaak uit verschillende keukens met een snufje anno nu. Daar hoort een identiteit bij die de routs van de bakkerij verbindt met het heden. Ikra bakkerijen gaat verder onder de naam Ikra Bakeries, met een nieuw logo gebaseerd op de traditionele handschildering met henna, die worden aangebracht op de vrouwenhand wanneer het feest is. Feest waarbij gastvrijheid altijd een centrale rol speelt. Deze nieuwe identiteit sluit beter aan bij bestaande activiteiten en de ambities die de bakkerij heeft om de mediterrane bakkerij toegankelijk te maken voor iedereen. Ikra is al bekend bij de uitheemse bakkerijen en belevert dagelijks vers mediterraan brood op 350 locaties in binnen- en buitenland. Ikra Bakeries streeft naar verbinding tussen de uitheemse bakkerij en de Nederlandse consument. Ze richt ze daarin niet alleen op Nederlanders met buitenlandse routs maar juist ook op de consument, die interesse heeft in de smaakvolle wereld van de mediterrane keuken. Zonnige gastvrijheid, samen met traditioneel vakmanschap en authentieke recepten zorgen voor een toegankelijk en breed assortiment. Dagvers, diepvries of zuurstofarm verpakt (ZAV). De mediterrane keukens die Ikra Bakeries vertegenwoordigt zijn te specificeren in: Arabisch, Turks en Marokkaans. Elke keuken kent zijn geheimen, elke keuken zijn eigen specifieke smaak. Ikra vertaalt dit naar een aansprekend broodassortiment en
ook naar actuele concepten. Zo is de Power Pide, die verlaagd is in koolhydraten en rijk is aan vezels en eiwitten, geschikt voor consumenten die meer vragen van hun voeding. >>EINDE BERICHT<<